۱- بدانید کجا و چگونه داده ها را پیدا کنید
بسیاری از ما می دانیم که چگونه داده ها را در برنامه ها و سیستم های فایل مشترک مانند DropBox یا سایر سرویس های ذخیره سازی مبتنی بر ابر پیدا کنیم. اما اغلب، این داده ها قبیله ای و محدود به نقش ها یا بخش های ما هستند. طبق IDC، به ازای هر 1000 نفر در یک سازمان، به طور متوسط 5.7 میلیون دلار هزینه نیروی کار هر سال برای جستجو و یافتن داده ها هدر می رود.برنامه رديابي جيميل
ارزیابی دادهها به گسترش دید فراتر از نقشها و گروههای اصلی ما کمک میکند تا بفهمیم چه مقدار داده در حرکت و در حالت استراحت است. این ارزیابی یک بررسی از دادهها را ارائه میکند که میتواند به برجسته کردن ارزش آن کمک کند، خطر گم شدن یا سرقت آن را کاهش دهد و به تخمین هزینهها، مراحل و بهموقع بودن پروژههای مرتبط کمک کند.
ارزیابی با کشف منابع ذخیره سازی اولیه برای پایگاه های داده و سیلوهای داده بدون ساختار در سراسر سازمان شما شروع می شود. ذخیره سازی اولیه می تواند در سرورهای داخلی، منابع DAS/NAS/SAN، انبارهای داده مبتنی بر ابر و دریاچه های داده وجود داشته باشد.
داده های بدون ساختار می توانند در نقاط پایانی مانند دستگاه ها، درایوهای مشترک، سرورهای ایمیل، فایل ها، ایمیل ها، چت ها و داده های برنامه وجود داشته باشند. در برخی از سازمانهای بزرگ، تا 80 درصد دادهها بدون ساختار هستند، میتوانند خارج از پایگاه داده قرار بگیرند و هرگز تجزیه و تحلیل نمیشوند.
۲- داده های خود را شناسایی کنید
هنگامی که تصویر واضحی از محل قرارگیری داده های خود داشتید، باید نوع داده هایی را که مدیریت می کنید مشخص کنید. برخی از داده های شما توسط پایگاه داده شما قابل شناسایی است. اما مهمترین اکتشافات در مجموعهای از دادههای بدون ساختار یافت میشوند.
مدیریت هوشمند داده ها مستلزم طبقه بندی و شناسایی سریع و موثر داده ها در سراسر شرکت شما است.مشاغل به زبان ترکی استانبولی
شما باید منابع داده و عناصر را با ابرداده برچسب گذاری کنید تا زمینه را در مورد نحوه سازماندهی و مدیریت هر داده ارائه دهید. با فهرستبندی دادههای خود با برچسبهای فراداده، آدرسهای شبکه، مکانهای جغرافیایی و ویژگیهای اساسی هر داده مانند نام فایلها، مهرهای زمانی، انواع و اندازهها را شناسایی خواهید کرد.
۱- بدانید کجا و چگونه داده ها را پیدا کنید
بسیاری از ما می دانیم که چگونه داده ها را در برنامه ها و سیستم های فایل مشترک مانند DropBox یا سایر سرویس های ذخیره سازی مبتنی بر ابر پیدا کنیم. اما اغلب، این داده ها قبیله ای و محدود به نقش ها یا بخش های ما هستند. طبق IDC، به ازای هر 1000 نفر در یک سازمان، به طور متوسط 5.7 میلیون دلار هزینه نیروی کار هر سال برای جستجو و یافتن داده ها هدر می رود.برنامه رديابي جيميل
ارزیابی دادهها به گسترش دید فراتر از نقشها و گروههای اصلی ما کمک میکند تا بفهمیم چه مقدار داده در حرکت و در حالت استراحت است. این ارزیابی یک بررسی از دادهها را ارائه میکند که میتواند به برجسته کردن ارزش آن کمک کند، خطر گم شدن یا سرقت آن را کاهش دهد و به تخمین هزینهها، مراحل و بهموقع بودن پروژههای مرتبط کمک کند.
ارزیابی با کشف منابع ذخیره سازی اولیه برای پایگاه های داده و سیلوهای داده بدون ساختار در سراسر سازمان شما شروع می شود. ذخیره سازی اولیه می تواند در سرورهای داخلی، منابع DAS/NAS/SAN، انبارهای داده مبتنی بر ابر و دریاچه های داده وجود داشته باشد.
داده های بدون ساختار می توانند در نقاط پایانی مانند دستگاه ها، درایوهای مشترک، سرورهای ایمیل، فایل ها، ایمیل ها، چت ها و داده های برنامه وجود داشته باشند. در برخی از سازمانهای بزرگ، تا 80 درصد دادهها بدون ساختار هستند، میتوانند خارج از پایگاه داده قرار بگیرند و هرگز تجزیه و تحلیل نمیشوند.
۲- داده های خود را شناسایی کنید
هنگامی که تصویر واضحی از محل قرارگیری داده های خود داشتید، باید نوع داده هایی را که مدیریت می کنید مشخص کنید. برخی از داده های شما توسط پایگاه داده شما قابل شناسایی است. اما مهمترین اکتشافات در مجموعهای از دادههای بدون ساختار یافت میشوند.
مدیریت هوشمند داده ها مستلزم طبقه بندی و شناسایی سریع و موثر داده ها در سراسر شرکت شما است.مشاغل به زبان ترکی استانبولی
شما باید منابع داده و عناصر را با ابرداده برچسب گذاری کنید تا زمینه را در مورد نحوه سازماندهی و مدیریت هر داده ارائه دهید. با فهرستبندی دادههای خود با برچسبهای فراداده، آدرسهای شبکه، مکانهای جغرافیایی و ویژگیهای اساسی هر داده مانند نام فایلها، مهرهای زمانی، انواع و اندازهها را شناسایی خواهید کرد.